3 Jul 2010

hari yang bosan

ari ni adlh hari ke-2 ak duk sorg2 kt umah sewa ni..rutin ak mmg boring thp gaban smpai ak mgulang tgk citer adnan sempit 5x..huhuhu..Mat rempit jatuh motor..Maaalloooo..(ni slh stu dialog dlm citer Adnan sempit-trmenghafal dsbbkan da byk kali tgk)... ari smlm pon sma gak, tp nsb baek la member ak ajak tgk bola kt kdai lempang, kra bolih la ak duk lepak2 dgn brtemankan org, kal0 x nmpak gayanya ddk rumah je lah lyn citer Adnan sempit(adnan sempit lg..huaaawwwaaaaaaaa..tensian gua)... nsb baek la game mlm td agak best(brasil vs holland) disantap kal0 x, jwbnya tivi yg tgk ak, ak lak lyn tgk pelayan kdai mkn lempang tu...wlopon xdela lawa sgt, lawak ada la..keh keh keh....

nk dijadikan citer, blk dr tgk bola ak smbung tgk citer one piece..tq to brother Usopp sbb me'lending'kan dia nyer One-piece dvd kt umah ak(heheh..sorri sop xmntak)...maka aktvt smlm hnya dihabiskan dgn mgikuti prkembangan monkey de luffy melwan government yg ada kuasa fruit devil(citer byk pon xguna gak, bkn smua org tgk citer ni..huhuhu...>mengaban thp penghuni rumah bahagia yg tidak bahagia)..jd tgk pnya tgk, stopwatch ak brbunyik tip,tok.tik,tok..mnunjukan pkl 3:30pg..jd ak pon stop jap citer tuh lalu ak trus mmakai jersi paraguay n men'on'kan brukband ak lalu trus menekan bebutang keyboard n pastu trus bukak streaming tv kt justin.tv tuk tgk game paraguay vs ghana... dgn berbekalkan pudding sbgai punca tenaga dan headphone sbg sumber bunyik maka ak tlah brjaya mendedikasikan diriku ini utk game ni...wlopon skrin leptop ak bknlah sebesar lcd 42inci tp ak still bangga krana ak dpt lihat game bola yg komentatornya mggunakan bhsa arab...lantak la labu, wlopon xpaham apa yg dicakap oleh komentator itu tp ak ttp brsmgt disbabkan mndgrkan ulsan yg brsemangat dr komentator itu.. (stu perkataaan jer yg ak paham iaitu bila dia sebut gollllllllllll...brapa pnya pnjang da dia pnyer goal)

::::::::::::::::::::::::::::
mlm ni game Argentina vs Germany(jom rmai2 pkt sokom argentina)

;;>>>>>>> sedikit kesal pada pg td krana lupa kunci jam ;( <<<<<<<;;;

2 comments:

MuHaMMaD86 said...

min xsembahyang subuh...kantoi
hahahah

Ztnim Dhom said...

opsss..bkn x tp ter....