11 Jun 2012

Euro 2012

_______________________________________________________________________________________________________________________ Demm u Denmark, guano sampai kalah team belanda marin. Siot jer, mcm mna belanda blh kalah ngan denmark?? nasib baik aku beli sehelai jer jersi belanda(made in golok), kalo tak buat malo jer pakai tpi team dah kalah awal. dahlah main ntah apa2, baik aku suruh budak2 sekolah aku jer main..

______________________________________________________________________________________________________________________ rupanya tak semuaa tv ambik(channel pree) tuk live bola euro 2012 ni. Yg aku nmpak TV3 jer yg ambik, itupun satu hari satu game je.. (nsb baik aku paka broadband meksis, bolihlah tgk bola live streaming kat tenet. wlopn siaran kdg2 hang, tpi bolihlah sbb nma pn percuma, nak langgan asteruk x mampu. hehehe http://www.ronaldo7.net/ <--- utk tgk live streaming bola. (skrg ni pn tgh lyn game live streaming, Spain vs italy. Mintak2lah itali yg mnang.

No comments: